
BRIAS avduker en ny visuell merkevareoppdatering.
I vårt initiativ for å heve BRIAS, en anerkjent aktør innen metallbearbeiding, revitaliserte vi deres digitale og visuelle identitet for å bedre reflektere deres ekspertise. Transformasjonen inkluderte oppdatert logo og merkevareidentitet som virkelig gjenspeiler BRIAS sin forpliktelse til kvalitet og presisjon i sitt håndverk. Ved lansering av en dynamisk nettside ga vi en plattform for å vise frem deres omfattende tjenester og de avanserte materialene de mestrer, fra rustfritt stål til titan.
Våre tiltak strakte seg til å produsere engasjerende video- og foto som fanger essensen av BRIAS sin nøye utførte håndverkskunst. Dette innholdet tjener ikke bare til å illustrere de komplekse prosessene bak deres prosjekter, men også for å fremheve deres skreddersydde løsninger på tvers av ulike bransjer. Ved å styrke BRIAS sin tilstedeværelse på nett har vi bidratt til å posisjonere dem som en leder i sitt felt, og vist deres enestående evne til å møte mangfoldige og utfordrende metallarbeidsbehov med urokkelig dyktighet.
Leveringer
Visuell profil
Logo
Nettside
Trykk & Merkevarebygging
Videoproduksjon
Foto
Sosiale medier
Strategi


#ef495c
#e85925
#192c3a
#31546e
Farger & fonter
Plateia-Bold
Header
Avenir LT Std 45 Book
Content

Brias Quote
Vi er veldig fornøyde med prosessen helt fra idémyldring til endelig resultat.
God oppfølging fra vår kontaktperson (Kine). Hun har vært en god sparringspartner når idéene strømmer på, og har alltid et godt innspill å komme med.
Vi har fått et «brand» vi føler representerer selskapet på en god måte, og som vi kan være stolte av.
Thomas Holbye
Project Manager / Partner





