FILOSOFI

MOMENT

«Momentum i egen merkevare skaper vekst, omdømme og kundelojalitet.»

 

Hva betyr det å ha momentum i egen merkevare? Definisjonen av «momentum» er å ha kraft og flyt i det man holder på med. Kraft og flyt i egen merkevare betyr at din visuelle profil informerer, engasjerer og inspirerer. For å oppnå momentum trenger du en rød tråd i din kommunikasjon. Dette skaper vi for våre samarbeidspartnere gjennom å være en ambisiøs totalleverandør av innhold og profilering.

  • indesign red

DAGLIG LEDER

KENT GRINDHEIM LARSEN

Kent er utdannet ved UNSW Business School i Sydney, der han studerte en dobbel Commerce grad. I tillegg til å være vår daglige leder er Kent også ansvarlig for den digitale markedsføringen i Moment Marketing.

kent-png.png
  • indesign red

KREATIV LEDER

KINE FOSS ARNESEN

Kine er utdannet illustratør ved Acadamy of Art University i San-Francisco. De senere år har hun jobbet med 3D, illustrasjon og merkevarebygging for selskaper i både inn og utland. Hos henne er din profilering i trygge hender.

Kine.png
  • indesign red
Andreas-low res.png

PRODUKSJONS ANSVARLIG

ANDREAS BRAKSTAD BRATSHAUG

Andreas har studert medieproduksjon ved høyskolen i Volda og jobbet som frilans videograf i flere år. Nå er han vår leder for produksjon av lyd, bilde og video - slik at du får den beste oppfølging fra pre til post produksjon. 

PROSJEKTLEDER

KNUT-ANDRE LAURITZEN

Knut-Andre er en allsidig person med erfaring innen produksjon av lyd og bilde fra arrangementer, konserter, TV-programmer og dokumentarer. Knut er en person som har god oversikt, og bred kunnskap i sitt fagfelt.